nedjelja, 6. srpnja 2014.

Shopping in Sarajevo


Prošli tjedan put me odveo u Sarajevo. Iako je vrijeme bilo dosta loše, uspjela sam izdvojiti vremena i za mali obilazak Bašćaršije i mali šoping. Voljela bih se jednoga dana vratiti i obići još puno toga, no drago mi je što sam uspjela i ovo malo obići. U nastavku pročitajte i pogledajte što sam sve pronašla za sebe.


Dugo mi je trebalo da napišem ovaj post jer sam jednostavno bila pretrpana s poslom. U međuvremenu sam bila i na jednodnevnom izletu u Budimpešti gdje sam isto obavila mali šoping. Nemojte mi zamjeriti, živa sam još!


Suveniri iz Sarajeva - majica s motivom Olimpijskih igara


Krenimo s malim suvenirima. Prvo sam pronašla slatku koraljnocrvenu lepezu jer sam bila u uvjerenju da će biti vruće i da će mi dobro doći. Bila sam u krivu - idući dan ulični prodavači mahom su vadili kišobrane. Takvo vrijeme trajalo je cijeli moj boravak u Sarajevu. Druga na redu bila je majica koja je zapravo bila namijenjena za mog brata, ali prodavačica je valjda mislila da je majica za mene jer je premala. Toliko mala da se i ja jedva uvučem unutra. No dobro, poslužit će za kućno odmaranje jer nisam preveliki ljubitelj majica s natpisima. Zadnje je ovaj predivni jastuk koji će se odlično uklopiti na mojem kauču.


Majica i sandale

Nakon Bašćaršije uputila sam se u obližnji šoping-centar koji se zove BBI Centar i ondje pronašla savršene ljetne sandale. Već dugo sam u potrazi za ljetnim sandalama koje bi zamijenile moje najdraže ravne sandale, a mislim da sam konačno pronašla dostojnog nasljednika. To su sandale marke Tamaris koje imaju etno štih s modernim detaljima i baš zbog toga su mi se toliko dopale. Osim toga jako su udobne i nisu preravne (što moje stopalo ne podnosi). Možete ih pronaći u Tamaris trgovinama, a našla sam ih i kod Amazona te vrlo slične kod Zalanda i ebaya.

Trgovina u kojoj sam pronašla sandale imala je akciju 20% sniženje na 2 artikla te sam stoga odlučila potražiti i majicu. Isprva nisam pronašla niti jednu koja bi mi se imalo svidjela, ali onda sam ugledala ovu majicu Tom Tailora i zaljubila se. S prijednje strane ima zanimljiv print s orhidejama i šarenim lišćem, a sa zadnje kao i na rukavima čisto je bijela. Naručiti se može preko stranice Amazon gdje ima i verzija s tamnoplavim rukavima.

Pronašla sam vrlo sličnu ovdje i ovdjekod Zare te malo skuplje verzije ovdje i ovdje.

Argital zelena glina, Acorelle vosak i Dr. Pasha sapuni

Redom to su


Vosak i glina kupljeni su u Makrovita dućanu u BBI Centru dok sam sapuniće pronašla u jednoj maloj ljekarni u Bašćaršiji. Makrovita je BiH verzija biobio trgovine i imaju i dosta sličnu ponudu. Smješteni su u najvišem katu BBI-a i nije baš jednostavno ih pronaći.

Glinu sam po povratku odmah i isprobala i moram reći da sam oduševljena. Za čišćenje začepljenih pora je odlična i najbolja maska koju sam do sada isprobala. Na slici dolje vidite sastojke, nisam se držala nekog određenog omjera.

Glina, ulje čajevca, neem ulje, ulje jojobe

Imate li vi preporuke za šoping u Sarajevu? Dopada li vam se nešto od moje kupovine? Zanima li vas kako sandale i majica izgledaju na meni?


Nema komentara:

Objavi komentar