četvrtak, 2. listopada 2014.

Bipa bigood organic skin care products | Bipa bigood prirodni proizvodi za njegu kože

Bi Good kozmetika
Izvor: Bipa stranica

Još prije mjesec dana sam kod kolegice iz Austrije vidjela kako Bipa lansira vlastitu liniju prirodne njege. Konačno su proizvodi stigli i kod nas!


Ono što ove proizvode čini posebnima je činjenica da su proizvedeni u Austriji koristeći uglavnom sirovine iz okolice. Tako koriste voće kao što su marelice ili šljive od kojih se prave nadaleko poznate austrijske slastice. Osim toga, svi proizvodi imaju certifikat prirodne kozmetike "Natrue", ne sadrže parabene ni silikone niti sintetička sredstva boje i mirisa.

Još jedna odlična stvar je što je i pakiranje ekološki prihvatljivo, u većini slučajeva to znači da je ambalaža napravljena od sekundarnih, recikliranih sirovina.


Izlog u najbližoj Bipi

Kad sam vidjela ovaj izlog, bila sam pomalo tužna. Pomislila sam da je to sve te upitala kad će stić i ostali proizvodi. Ljubazna prodavačica me utješila i pokazala da su ostali proizvodi već našli svoje mjesto na policama. 

Proizvodi bigood:

  • Pasta za zube - metvica - 18,90 kn
  • Šampon za kosu - za obnovu kose, za sjaj i za osjetljivo tjeme - za  19,90 kn
  • Šamponi za tuširanje - opuštajući, osvježavajući, za osjetljivu kožu i za muškarce - za 14,90
  • Dezodorans u spreju i roll on - osvježavajući i za muškarce - za 16,90 kn
  • Kupka 
  • Sapun
  • Krema za stopala
  • Mlijeko za tijelo
  • Ulje marelice

  • Kreme za lice - noćne i dnevne - anti age i hidratizirajuće -
  • Tonik za lice - bijeli lopoč - 19,90 kn
  • Odstranivač šminke s očiju - bijeli lopoč - 18,90 kn
  • Mlijeko za čišćenje lica
  • Gel za čišćenje lica
  • Okoloočne kreme - anti age i protiv umora
Moj ulov

Za sebe sam iz ove ponude izabrala tonik za lice, odstranjivač šminke te dezić u spreju. Do sada mogu reći da me ništa nije razočaralo niti odbilo. Svi proizvodi imaju fin miris. Tonik i odstranjivač šminke mirišu na bijeli lopoč. Odstranjivač sam isprobala odmah po povratku kući i iznenadila me tekstura koje više podsjeća na ulje nego na kremu. Što smatram dobrim. Svoj posao je također obavio odlično. Od prirodnih odstranjivača iz drogerija koje sam do sada isprobala, ovaj mi je najbolji.

Dezodorans isto oduševljava mirisom no treba dosta nanijeti da bi imao učinak. Kada se već nanese dosta, miris je dosta i prisutan. Osobno mi ne smeta jer mi se miris jako sviđa, ali to je svakako nešto na što treba pripaziti.

Što mislite o prirodnoj kozmetici iz drogerije? Jeste li vi ulovili nešto od ponude?

Nema komentara:

Objavi komentar