petak, 9. svibnja 2014.

Korres | Šampon protiv peruti i suhog tjemena s lovorom i ehinaceom


Evo kao što su moji čitatelji tražili u postu o predstavljanju marke Korres (ili točnije jedna moja draga čitateljica :) - stiže recenzija šampona za prhut i suho tjeme. To je proizvod koji vaše tjeme vraća u ravnotežu te tako sprječava nastajanje peruti. Sadrži lovor i ehinaceu, ima žućkastu boju, blag miris i izgleda kao prozirni gel/ulje. Ovo je jedan od rijetkih šampona koji moje tjeme ne iritira, sprječava nastanak peruti te ne oštećuje moje vlasište!


Bitno je napomenuti da kod svih šampona u bio-kvaliteti neće biti toliko pjene kao od običnih šampona. Nemojte se stoga čuditi, no mene to i ne smeta previše. Za šamponiranje moje duge kose dovoljna je i mala količina, ionako se koncentriram na tjeme - tamo gdje je šampon i potreban najviše.

Napomene na bočici šampona tipične za Korres
Na bočici ćete osim uobičajeno izlistanih sastojaka pronaći i "Formula Facts" ili činjenice o sastojcima. Na taj način pregledno možete vidjeti koje tvari proizvod sadrži, a koje ne. Osim toga u postocima vidite koliki postotak proizvoda je prirodnog porijekla.

Sastojci:
Aqua/ Water/ Eau, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Butylene Glycol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Decyl Glucocide, Sodium Cocoamphoacetate, Disodium Undecylenamido MEA-Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Arctium Lappa Root Extract, Butylphenyl Methylpropional, Cetraria Islandica Extract, Climbazole, Cocamidopropyl Betaine, Echinacea Purpurea Extract, Foeniculum Vulgare (Fennel) Fruit Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Extract, Hexyl Cinnamal, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Lactic Acid, Lactitol, Laurus Nobilis Leaf Extract, Limonene, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Nasturtium Officinale Extract, Origanum Dictamnus Extract, Origanum Majorana Leaf Extract, Panthenol, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Polyquartenium-10, Salicylic Acid, Sideritis Syriaca Extract, Sodium Dehydroacetate, Sodium Gluconate, Xylitol, Yeast Extract (Faex).

Možda ćete primjetiti da je opis sastojaka duži nego kod nekih drugih eko proizvoda.

Proizvođač o sastojcima kaže sljedeće:
  • Lovor i ehinaceja tjeme vraćaju u prirodnu ravnotežu
  • salicilna kiselina tjeme čisti od peruti
  • provitamin B5 smiruje svrbež tjemena

Šampon je za mene zaista bio spas! Nakon duge zime moje tjeme je bilo umorno od suhog zraka i iritirano te sam, kao i skoro svaki put, dobila perut. Treba razlikovati perut koja je masna i perut koja nastaje uslijed presuhog tjemena - kao što je kod mene slučaj.

Ako ste kao ja, normalni proizvodi protiv peruti dodatno će isušiti ionako suho tjeme. Tako nastaje začarani krug iz kojeg je teško izaći jer čim prestanete koristiti šampon - pojavljuje se perut. Pada li nekom Head&Shoulders na pamet? Dugo sam koristila njihove šampone, ali pregrubi su, kosu nenormalno oštećuju i naravno - nisu prirodni.

Korresov šampon pravi je izbor za vas ako patite od peruti, a svi šamponi do sada za vas su bili pregrubi. Isprobala sam mnoge šampone protiv peruti, što običnih što prirodnih, i mogu reći da je Korresov zasigurno pobjednik!

Svoj šampon sam kupila u Beču u Muelleru, bio je 11 € (ako se ne varam), a naručiti ga možete preko Asos-a i kod Beauty Experta (između ostalih stranica).

Imate li problema s peruti? Koje šampone koristite? Jeste li isprobali koji Korresov šampon?

Nema komentara:

Objavi komentar