srijeda, 16. travnja 2014.

Natural beauty brands | Marke prirodne kozmetike - Korres

Svi moji Korresovi proizvodi

Korres je marka prirodne kozmetike iz Grčke osnovana 1996. godine u Ateni i poznata je diljem svijeta.


Kao student farmakologije George Korres radio je u homeopatskoj ljekarni gdje je počeo proizvoditi homeopatske pripravke. Ondje je stekao znanje o prirodnim sastojcima i njihovom djelovanju stvorivši više od 3000 biljnih ljekova. 1996. godine osnovao je Korres prirodne proizvode s naglaskom na proizvodnju sigurnih, učinkovitih i pristupačnih proizvoda prirodne kozmetike. Korresovi proizvodi nadaleko su poznati i po svom prepoznatljivom dizajnu.

Korresovi proizvodi nisu certificirani od niti jednog prirodnog certifikata, ali na svakom proizvodu jasno daju do znanja u kojem postotku se radi o prirodnom proizvodu te koje sastojke sadrži, a koje naglašeno izbjegavaju. Neki će reći da to nije to, ali svatko za sebe može odlučiti da li je 80% ili 90% dovoljno ili ne. Po mome mišljenju, Korres možemo svrstati u prirodnu kozmetiku.

Moji proizvodi

 

Korresov set "All time classic"

Na Korres sam prvi put naišla u Beču u velikoj Müllerovoj trgovini u trgovačkom centru Donauzentrum. Kozmetika je bila izložena zajedno s drugim markama prirodne kozmetike te me je odmah privukao upečatljivi dizajn proizvoda. Ono što mi se nije dopalo previše bila je cijena - skoro svaki proizvod koji sam pogledala pobliže koštao je 20ak eura.

No onda sam vidjela da na akciji imaju setove proizvoda po cijeni od 20 €! Znači u setu je uvijek bilo 3 proizvoda dekorativne kozmetike te tester parfeme. Jednostavno nisam mogla odoljeti!


Korres set "Extraordinary red"

Prvi set koji sam kupila zvao se "All time classic" i sadržavao je sljedeće proizvode:
  • Crnu olovku za oči u boji 1
  • Crnu maskaru - Provitamin B5 & Rice bran mascara
  • Ruž za usne - Guava lipstick u boji 55 red
  • Tester parfema - Iris, Lily of the Valley, Cotton

Set "Extraordinary red sadrži:

  • Sjenilo za oči - Sunflower & Evening Primrose Eyeshadow u boji 77 plum
  • Ruž za usne - Mango Butter Lipstick u boji 52 orange red
  • Lak za nokte u boji 53 pure red
  • Tester parfema - Iris, Lily of the Valley, Cotton

Maskara, ruž za usne u olovci Twist lipstick i ruž za usne Mango Butter

Osim ta dva seta, 2 proizvoda sam ponovno kupila te im se pridruzio i jedan novitet. Mango Butter lipstick i maskara s rižom toliko su dobri da sam ih jednostavno morala ponovno kupiti prvom prilikom. Twist lipstick nešto je noviji proizvod i moja zadnja kupovina. Odlučila sam se za nježno roza nijansu zbog toga što se bliži proljeće i koristim ga već neko vrijeme vrlo rado.

Uz dekorativnu kozmetiku, tu je i šampon za kosu protiv peruti jedan parfem te 2 testera koje mi je ljubazna prodavačica dodala u zadnjoj kupovini.

Kao što vidite, Korres je definitivno jedna od mojih najdražih marki prirodne kozmetike i zahvaljujući akcijama njihovih proizvoda imam stvarno dosta. Iako je cijena nešto viša, radi se o visokokvalitetnim proizvodima koji su uvijek lijepo i kvalitetno zapakirani. To su definitivno proizvodi koji se mogu mjeriti i s high end kozmetikom konvencionalnih marki.


Jeste li ikad čuli za marku Korres? Posjedujete li koje Korresove proizvode?  Koje od ovih proizvoda biste htjeli prvo vidjeti u recenziji?




Nema komentara:

Objavi komentar