subota, 9. kolovoza 2014.

Pai Skincare Haul | Narudžba s Pai Skincare + nagradna igra

Narudžba je došla u kartonskoj kutiji u kojoj su opet bile kartonske kutije

Ovu narudžbu sam jako dugo priželjkivala, ali zato je stigla nakon samo 10 dana! Dugo sam razmišljala o kupnji njihovog nadaleko poznatog ulja, a uz njega u kosaricu je palo jos nekoliko stvarcica. Pogledajte što!

Pai BioRegenerate ulje šipka

Ovo je nadaleko poznato i nagrađivano ulje kojega puno blogerica hvali i obožava - ulje šipka Rosehip BioRegenerate Oil! Puno sam čitala o ovome ulju te sam stoga i tako uzbuđena što sam si ga konačno priuštila. Postoje i druge trvtke koje nude ulje šipka, ali ovo je navodno najkoncetriranije ulje trenutno na tržištu.

Pogodan je za sve tipove kože jer potiče regeneraciju kože tako što kožu hrani vitaminom A. Kliničke su studije dokazale i da ulje šipka pomaže kod oštečenja kože od sunca, sitnih bora te ožiljaka. To je pravo multitasking-ulje!

Prvi dojam je odličan! Ima predivan miris, finu teksturu te brzo upija u kožu. Nakon nanošenja moja koža je glatka i nahranjena. Toliko o prvom dojmu, nakon par tjedana moći ću reći nešto i o dugotrajnom učinku.


Eksfolijator s kukui i jojobom i krpica od muselina

Eksfolijator s kukui i jojobom zaista je jedinstven proizvod zbog načina nanošenja (ili je barem meni jer nisam nikada susrela nešto slično). Nanosite ga na suhu kožu i lagano masirate po cijelom licu. Nakon toga prstiće nakvasite vodom i žućkasti gel najednom se pretvara u mlijeko! Nisam se mogla načuditi ovom čudotvornom proizvodu. 

Prvi dojam - ponovno odličan! To je zasigurno najnježniji eksfolijator kojeg sam ikada isprobala, a probala sam ih dosta, ali sam rijetko kada zadovoljna. Jesam li spomenula da miriše božanstveno? Oduševljena sam tim proizvodom barem jednako koliko i uljem i to me pomalo iznenadilo. 

Pai Balzam za usne od bergamota

Balzam za usne završio je u košarici posljednji. Dugo sam oklijevala, no ipak sam se na kraju odlučila za njega -  i nisam požalila! Miris je neopisivo dobar i znam da se ponavljam - ali zaista je miris svih proizvoda izvanredan! Ne mogu dovoljno puta to ponoviti i jako mi je žao što se još uvijek preko monitora ne može prenijeti miris.

Ambalaža podsjeća na naš domaći Melem i slično je i s gustoćom proizvoda, ali je neizmjerno hranjiviji. Za sada toliko!


Set testera

Set testera sadrži:


  • Avocado & Jojoba Hydrating Day Cream za suhu i osjetljivu kožu
  • Chamomile & Rosehip Calming Day Cream za jako osjetljivu kožu sklonoj crvenilu
  • Geranium & Thistle Combination Rebalancing Day Cream za mješovitu i masnu kožu
  • Echium & Macadamia Replenishing Day Cream za zrelu i osjetljvu kožu
  • Umivalica Camellia & Rose Gentle Hydrating Cleanser za sve tipove kože
  • Eksfolijator Kukui & Jojoba Bead Skin Brightening Exfoliator 


  • Set sadrži dovoljno proizvoda za 2-3 korištenja, dok umivalice ima dovoljno za 1 korištenje. Prvi dojam - sve miriše predivno! Osim toga, Pai je nedavno izbacio i malo drugačiji set testera odnosno putnu verziju svoje dnevne njege. Pored toga što sve miriše predivno još i izgleda preslatko.

    Nagradna igra - budući da je u testeru sadržan i eksfolijator kojeg sam već naručila, njega ću pokloniti vjernoj čitateljici! Dostatan je za 2 korištenja, ali mislim da je sasvim dovoljno da vas uvjeri. Nagradna igra ovoga puta otvorena je i van Hrvatske te traje do iduće subote 16. kolovoza. Unesite svoje podatke u Rafflecopter, komentirajte svoje dojmove i želim vam puno sreće!

    a Rafflecopter giveaway

    Nema komentara:

    Objavi komentar