srijeda, 20. kolovoza 2014.

Natural organic sunscreen review | Recenzija prirodnih krema za sunčanje


Ljetovanje je prošlo, isprobala sam svoje kreme za sunčanje i došlo je vrijeme da napišem nešto o njima! Tjedan dana koristila sam ove proizvode te se nadam da mogu nešto korisno i reći o njima. Ostatak pročitajte u nastavku!

U svom postu o narudžbi s LoveLula predstavila sam vam proizvode za zaštitu protiv sunca koje sam naručila. Sada je došlo vrijeme da napišem recenziju o njima.

Kratka napomena - sva tri proizvoda su prirodna i naravno nisu testirana na životinjama.



Fair Squared Facial Sun Cream SPF 15


Ovaj proizvod koristila sam najintenzivnije jer sam ga koristila svaki dan umjesto dnevne kreme od trenutka kada je stigla na moj kućni prag. Isprobala sam ju i u kombinaciji s dnevnom kremom, ali učinak nije bio dobar - za moju kožu i za ovo doba godine krema je preteška. No kao solo dnevna njega ova krema je pun pogodak!

Sastoji se velikim dijelom iz maslinovog ulja (oko 6%) te je stoga jako hranjiva i hidratizirajuća. Kao što sam već u prethodnom postu spomenula, ima SPF 15 te sadrži još vitamin E i allantoin te tako štiti od UVA i UVB zraka. Miris je jako decentan, ne mogu ga točno opisati, ali nikako nije neugodan. Proizvodi se u Njemačkoj.

Ocjena: Odličan!

Moram spomenuti da je moje lice sklono alergijskim reakcijama u kombinaciji s kremama za sunčanje, morskom soli i sunčevim zrakama. Jedne mi je godine cijelo lice nateklo i bilo nekako hrapavo. Zbog toga sam nakon svakoga kupanja prala svoje lice slatkom vodom.

Ovoga puta na plaži nije bilo tuševa niti sam nosila vodu u boci. Ipak, moje lice nije pokazalo nikakve znakove nelagode. Čak štoviše bilo je glatko i meko na dodir. Moram zaključiti da je ova krema za sunčanje koja je posebno prilagođena za kožu lica bila razlog tomu. Zato i ne čudi ovakva ocjena, zaista ne mogu reći ništa loše za tu kremu.

Green People Sunscreen SPF15 with Tan Accelerator


Prirodne kreme za sunčanje naginju tome da ostavljaju bijele tragove na koži pa se može dogoditi da nakon nanošenja izgledate kao albino-čovjek. Ova krema nema taj problem! Bez problema se razmazuje i ne ostavlja nikakav trag. Ima ugodan miris na lavandu i ružmarin te dodatno još i hidratizira kožu. Proizvodi se u velikoj Britaniji

Osim toga, ubrzava tamnjenje! Priznajem bila sam pomalo skeptična što se tiče tog dijela, ali s obzirom na to da je vrijeme većim dijelom bilo oblačno, a ne sunčano i da sam jedino ja koristila tu kremu i jedina pokupila lijepu boju - moram zaključiti da je krema pomogla!

Naravno, ne mogu to sa stopostotnom sigurnošću tvrditi, a nema ni nekog smisla pokazivati slike prije i poslije jer bih morala usporediti sa slikama prije i poslije tijekom korištenja neke druge kreme za sunčanje. No moje dosadašnje iskustvo sa kremama za sunčanje i tamnjenjem me navodi na zaključak da je ipak imala učinak.

Ocjena: Odličan!

Aroma Essence Sunshine


Ovo ulje za sunčanje stiglo je par dana prije ljetovanja i nisam stigla pisati o njemu budući da sam bila u stisci s vremenom. Sadrži sezam, makadamiju, avokado, jojoba, neven, lješnjak, lavanda, mira i ilang ilang. Od svih ulja najupečatljiviji miris daje lavandino. Proizvodi se u Hrvatskoj i ima SPF 4.

Nisam pretjerano koristila ulje jer se nisam ni mogla pretjerano "pržiti" zbog nedostatka sunca. Koristila sam ga i po tijelu i na licu te nisam primijetila nikakve prištiće ili negativne reakcije. Jedina zamjerka je što ovo nije ulje koje se brzo i lako upija te ću stoga oduzeti nešto bodova.

Ocjena: Vrlo dobar.

Kakvog iskustva imate s kremema i uljima za sunčanje? Imate li kakve preporuke za savršeno tamnjenje?

NAGRADNA IGRA

Završila je još u subotu i dobitnika sam obavijestila preko maila, ali nažalost još uvijek nisam dobila adresu. Molim dobitnicu Drama Princess Ana da mi se javi što prije! Ukoliko mi se ne javi do idućeg tjedna, objavit ću novog pobjednika!



Nema komentara:

Objavi komentar