petak, 12. rujna 2014.

Vienna organic beauty shopping guide | Šoping u Beču

Jezici: hrvatski, English






Prošli sam mjesec uspjela izdvojiti par dana za šoping u Beču i pri tome upecala i par stvari iz svijeta prirodne kozmetike. Neću sad previše odužiti o tome što sam kupila, nego radije gdje. Ovo će biti mali vodič za šoping u Beču za ljubitelje prirodne kozmetike. U nastavku ćete pronaći kratak popis mog ulova te podrobni vodič trgovina prirodne kozmetike u Beču.


Budući da su proizvodi potpuno novi, neću puno duljiti o njima i mišljenja ostaviti za podrobniju recenziju. Ovdje samo za sada kratak popis stvari. Inače bi ovaj post bio predugačak.



Kao što vidite, nema puno dekorative nego više preparative i preparata za kosu. U potrazi sam uglavnom bila za hidratanom kremom te proizvodima za njegu kose. 

Sve ove trgovine obišla sam kao obični smrtnik i nikome nisam spomenula svoju namjeru o pisanju ovog vodiča. Mislim da je to jedini način da ocijenim doživljaj kupovanja u tim trgovinama. No s druge strane, zbog toga ćete vidjeti samo slike izloga, a ne i unutrašnjosti trgovine. Osim toga, sve ove trgovine nalaze se u centru Beča ili u neposrednoj blizini. Dakle radi se o relaciji Stephansplatz - Mariahilferstrasse.

Vercos

Lerchenfelderstr. 44



Zašto je ova trgovinica prva na redu? Zbog toga jer mi je najdraža. Pored sveprisutnih Müllerovih trgovina, ovo je adresa gdje se najčešće i najradije opskrbljujem novim stvarima, što usput rečeno nije toliko često.

Uglavnom drže proizvode za njegu kože koja se proizvodi u Austriji. Ako pogledate na sliku, u izlogu piše: "Naturkosmetik made in Austria". Dakle to im je težište asortimana. Što se tiče dekorativne kozmetike, u ponudi imaju francusku marku Couleur Caramel. Ovdje sam kupila i svoj mineralni puder, prije gotovo 2 godine, uz pomoć srdačne prodavačice.

Osim toga, imaju i online shop gdje se svi proizvodi mogu naručiti, no dostava za ostatak Europe, gdje se nalazi i Hrvatska, nadam se, iznosi 13,50 €. Posebno bih istaknula i ponudu tretmana za lice i tijelo. Prava je rijetkost da trgovina prirodne kozmetike nudi i tretmane, koji su naravno također potpuno prirodni. Kvalitetu tretmana ne mogu komentirati, no po cijenama bih rekla da nisu daleko od domaćih ponuda. Što me je zaista začudilo, s obzirom na to da u potpunosti koriste prirodne proizvode.

Uz svaku kupnju do sada dobila sam i hrpu testera. Ovaj put nisam imala sreće pa su baš taj tjedan kada sam ja bila u gradu imali kolektivni godišnji odmor. Više sreće drugi put.

Bio-Kosmetika & Studio

Stiftgasse 19/1




Ova mala trgovinica iza svojih vrata krije raznoliku ponudu dekorative i preparative, ne samo iz Austrije nego iz cijelog svijeta. Priznajem, bila sam pomalo zatečena širokom ponudom na tako maloj površini.

Prodavačica je bila vrlo ljubazna, ali nimalo napadna te sam u miru mogla pregledati asortiman. Budući da sam obavila samo malu kupnju, nisam ni očekivala testere.

Osim trgovine, imaju i web-shop te nude i tretmane. Cijene su pristupačne, ali ponovno, nisam bila na tretmanu tako da ne mogu procijeniti uslugu. Jedina mala zamjerka je izgled njihove web stranice, koja je, po meni, katastrofalna. Ali to nije predmet ovoga posta.


Less is More

Gumpendorfer Straße 20 i Lindengasse 27




Ovo je ujedno frizerski salon i linija prirodnih preparata za kosu napravljenih za upotrebu u salonima. U gradu možete pronaći 2 frizerska salona gdje ujedno možete i kupiti njihove proizvode. No proizvodi su dostupni na gotovo svim navedenim adresama, tako da ih ne morate isključivo ondje potražiti.

Proizvodi su napravljeni od sirovina iz regije ili iz fair trade proizvodnje. Marku su stvorili frizer te kemičarka koja se specijalizirala za prirodne sastojke. Tako je nastao savršen spoj za učinkovite i prirodne proizvode.

Budući da sam proizvode tek nedavno kupila, a ošišala se nisam, za sada o kvaliteti usluge ili učinku proizvoda neću ništa reći.

Staudigl

Wollzeile 4




Izvana mi se činilo da je ovo pomalo snobovska trgovinica. Nalazi se u 1. Bezirku i to u Beču znači astronomske cijene najma. Bez obzira na to, zakoračila sam unutra. Moj prvi dojam bio je pun pogodak.

Asortiman je dobar i velik, odličan omjer preparative i dekorative, ali isključivo high end. Ovdje sve vrišti: "mi smo za one dubljeg džepa!" Većina je proizvoda podosta skuplja nego, primjerice, u web shopovima kao LoveLula (gdje je usput poštarina besplatna, pa to ne ulazi u cijenu). Jedina stvar koju druge trgovine nemaju je ulje max & me. Ostalo se može nabaviti u drugim trgovinama ili povoljnije na internetu.


Nije mi se svidjela atmosfera ni činjenica da jedini na svojoj stranici ne stavljaju cijene svojih proizvoda. Osim ako ste žena šeikha, obiđite u širokom luku.


Haarmonie prirodni frizer


Neubaugasse 86 i dr.





Ovo sam spazila u prolazu i nemam puno o tome reći. Cijene su daleko veće nego kod nas (naravno) i budući da postoji jedna frizerka na svijetu koja smije pristupiti mojoj kosi, nisam ovdje otišla na šišanje. Imaju nekoliko salona diljem Beča i osim usluge frizera imaju i vlastitu liniju za njegu kose.

Posebno se ističu prirodne biljne boje za kose koje odlično prekrivaju sijede. Henna boje za kosu inače nisu najbolji izbor za sijede, ali na slikama njihove stranice savršeno su prekrivene.

denn's Biomarkt

Lindengasse 13 & više




Nije trgovina prirodne kozmetike u pravom smislu riječi, ali u njemu možete pronaći proizvode preparative i dekorative. Osim toga, možete pronaći sve što vam padne na pamet u prirodnoj kvaliteti. Cijene većine artikala su nešto više nego u običnim supermarketima, ali zato možete vrlo povoljno kupiti pola kilograma kokosovog ulja. Što sam ja i napravila.

Natural Cosmetics

Postgasse 1-3


Nisam posjetila jer su, kao i Vercos, imali kolektivni godišnji tada. To sam pročitala na njihovoj stranici pa ih nisam ni obišla i zbog toga nema ni slike. Nemam puno toga za reći osim da imaju odličan asortiman, sudeći po odličnoj web stranici. Imaju i web shop, no izvan Austrije i Njemačke šalju samo na upit. Toliko o tome - i opet - više sreće drugi put.

Ostala mjesta


Reformhaus Buchmüller

Osim u navedenim trgovinama, diljem grada, ali i zemlje, pronaći ćete ovakve trgovine koje se nazivaju Reformhaus. To su trgovine prirodnih proizvoda i kozmetike, po ponudi slične kao i prijašnji prirodni supermarket ili kod nas biobio trgovine. U nekima morate pripaziti jer nema svaki probrani asortiman kao ovaj gore na slici. Primjerice, u jednom takvom Reformhaus pronašla sam ArtDeco kozmetiku koja se svakako NE može smatrati prirodnom kozmetikom.

Svaki Müller ima dobar izbor preparativne prirodne kozmetike, a u većim i boljim Müller-trgovinama pronaći ćete i mali kutak rezerviran za prirodnu kozmetiku. U njima ima i podosta dekorative. No kao i s gore navedenim trgovinama, morate pripaziti na izbor proizvoda. U takvom jednom Naturshop-kutku ja sam pronašla svoje voljene Korres ruževe. Svakako se isplati zaviriti jer uvijek imaju odlične ponude setova.

Nadam se da ćete mi oprostiti ovako dug period bez pisanaja, ali pisati ovaj post je bilo jako iscrpljujuće. Imate li vi kakve prijedloge za šoping u ovom predivnom gradu? Jeste li ga kad posjetili? Što vas se najviše dojmilo?

Nema komentara:

Objavi komentar