nedjelja, 28. rujna 2014.

Alverde news | LE Colourful Paradise


Jučer sam u dm-u spazila "novu" limitiranu kolekciju alverdeove dekorativne kozmetike. Vidjela sam ju već kod stranih blogerica i bila tužna jer sam mislila da ipak neće stići kod nas. No zašto navodnici na novo? Saznajte u produžetku.

Čini li vam se možda da ova limitirana kolekcija po izboru boja i proizvoda ne pristaje uz trenutnu vremensku situaciju i doba godine? U pravu ste i zato sam i novo stavila pod navodnike. Ova kolekcija stiže tek sada kod nas, dok je kod naših susjeda stigla usred ljeta. Blogerica beautyjagd još je 25.6. pisala o njoj. Barem se radi o istoj godini...

No dobro, bez obzira na zakašnjenje, boje proizvoda su jako dopadljive i, sudeći po ocjenama drugih blogera (koji su već mjesecima ranije isprobali proizvode), i dosta kvalitetne. Jedina mana je što niti jedan proizvod nije veganski.

Inače se ispričavam za nezgodne slike, ali netko je odlučio izlog postaviti na police tako da sam ja sa svojih skromnih 1.58 m morala na prstima i odokativno napraviti slike. Od 10ak slika što sam napravila, ove dvije izgledaju donekle u redu. Da vam ne pričam o čudnim pogledima koje sam dobivala....


Kolekcija se sastoji od:

  • 3 ruža za 19,90 kn
  • 3 lip lacquer za 15,90 kn
  • 3 olovke za oči za 12,90 kn
  • 3 seta sjenila za 19,90 kn
  • 2 rumenila u stiku za 25,90 kn
  • 2 maskare za 19,90 kn
  • 1 bronzer za 34,90 kn

Rumenila i ruževi

Rumenila dolaze u dvije boje koje bih opisala kao koraljno-ružičasta te narančasto-crvena. Kremaste su i lijepo se nanose i lako razmazuju. Gornju boju sam i testirala na razmazivost, kao što vidite na slici. Ruževi su kremasti, imaju lijepu pigmentaciju i dolaze u tri prave ljetne boje. Što bi bilo odlično, da nismo već duboko zagazili u jesen, jelte.

Lip laqcquer

Kako biste vi nazvali ove proizvode? Lakovi za usne? Za mene to su samo sjajila s jakom pigmentacijom, ali dobro. Po konzistenciji su slični kao i sjajila iz redovite kolekcije Coloured lip creams,  možda trunčicu sjajnija. Obje boje na slici su mi se jako dopale i razmišljam o nabavci crvene. Tester treće boje nažalost nisam mogla pronaći tako da ovdje ne vidite boju 10 Exotic coral. Kod njemačke blogerice Tried It Out možete pronaći sve swatcheve i pod malo drugačijim svijetlom. 

Olovke za oči iz LE

Olovke za oči također dolaze u tri boje: mat ljubičasta i dvije sjajne: zlatna i tirkizno-zelena. Lijepo se nanose i ne skidaju se lako (barem ne s moje ruke). Sve su mi se boje jako dopale i zaista razmišljam da ih za tu cijenu pokupim sve.

Maskare dolaze u dvije boje, crna i sivkasto-plava. Za njih nažalost nema testera već samo primjerak četkice. Teško će netko moći prema obliku i vrsti četkice ocijeniti kako maskara izgleda na očima. Četkica nije gumena nego više klasična rekla bih. Kod kolegice Kalter Kaffee možete vidjeti kako maskara izgleda na očima. Ona ih je ocijenila kao dobre, a i ja se inače ne žalim na njihove maskare.

Bronzer

Bronzer odlično izgleda, podsjeća ne pčelinje saće. Mješavina svih tih boja daje jako lijepu svjetlosmeđu nijansu koja bi većini pristajala. Osim toga sadrži i male šljokice, ali one su zaista jako decentne. Nažalost se to na slici ne vidi, ali uvijek možete kod kolegice provjeriti izgled.

Što se tiče sjenila, to su lijepi setovi, ali nažalost nisam imala ni vremena niti mjesta na ruci da bih još i njih isprobavala. Boje su uglavnom lijepo pigmentirane, osim onih svjetlijih. Ona me i nisu nešto oduševila, a i trenutno sam i više nego dobro opskrbljena sjenilima.

Toliko o toj kolekciji.

Alverde inače trenutno u Njemačkoj u ponudi ima potpuno drugačiju LE s nazivom End of Summer. Zaista volim njihovu dekorativnu kozmetiku i posebno ovakve kolekcije, ali mislim da nikome ne treba kolekcija za ljeto usred jeseni ili kolekcija za kraj ljeta na kraju zime. Voljela bih kad bi alverde mogao uskladiti raspored limitiranih kolekcija jer ovime postiže samo da se mi u Hrvatskoj (i susjednoj Mađarskoj) osjećamo malčice zapostavljeno. 

Uskoro bi trebali stići i noviteti u redoviti asortiman, o tome ću također uskoro pisati, nakon što alverde dovrši svoju najavu. Inače za sada nisam ništa pokupila, ali čim nabavim nešto napraviti ću i podrobniju recenziju.

Sviđa li vam se nešto iz ove kolekcije? Što vi kažete na to da kod nas stvari uvijek stižu cijelu sezonu prekasno?

Nema komentara:

Objavi komentar