utorak, 3. lipnja 2014.

Nova alverdeova kolekcija | Krema za sužavanje pora + Colored Lip Cream

Krema za sužavanje pora + Colored Lip Cream


Prije nekoliko tjedana sam najavila izmjene u alverdeovoj kolekciji dekorativne kozmetike i konačno su proizvodi stigli i u naše trgovine! Od proizvoda su me se najviše dojmili krema za smanjivanje pora te jedno sjajilo/krema za usne.

Krema za smanjenje pora nije me previše dojmila. Ona uglavnom matira kožu te tako kratkotrajno sužuje pore. Brzo upija te se ubrzo nakon kreme može nanijeti puder. Nisam napravila usporedbu prije poslije jer mi je bilo jako teško slikati mojom kamerom na mobitelu, no našla sam njemačku blogericu koja je lijepo uslikala učinak kreme ovdje.



Sastojci:
Aqua, Silica, Pyrus Malus Fruit Water, Glycerin, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Butylene Glycol, Alcohol, Glycine Soja Oil*, Xanthan Gum, Chondrus Crispus Extract, Enantia Chlorantha Bark Extract, Oleanolic Acid, Levulinic Acid, Sodium Anisate, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Glyceryl Caprylate, Sodium Levulinate, Terpineol, Limonene**, Linalool**, Citral**, Parfum, CI 77491, CI 77492, CI 77891

Što se sastojaka tiče, certificirani su po po Natrue, ali nisu veganska. Sastojci su u redu, ali ništa ni posebno, no krema ionako nije namijenjena za njegu kože.

Prije i poslije nanošenja kreme za usne u boji


Krema za usne me pak oduševila! Kremasta je i ne presjajna, ali opet ne isušuje usne. Boja je divna i nije prozirna. Na slici vidite kako izgleda nakon jednog nanošenja (žao mi je što je malo mutna, ali nisam stručnjak za selfije). Ne silazi lako s usana, ali nije ni najpostojanija boja u svemiru. Ako jedete/pijete puno, morat ćete ju ponovno nanijeti.


Sastojci:
Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Talc, Silica, Ricinus Communis Seed Oil*, Lauroyl Lysine, Hydrogenated Rapeseed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Lecithin, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Benzyl Benzoate**, Citral**, [+/- CI 75470, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, Mica, CI 77163]


Sastojci su, kao i krema, certificirani po Natrue, ali nisu veganski. Preporučila bih svima ove kreme za usne, dolaze u 3 nijanse: Juicy Cherry, Soft Plum i Deep Coral. Ovo je nijansa Juicy Cherry, ali voljela bih isprobati i ostale boje.


Što očekujete od kreme koja smanjuje pore? Kako vam se sviđaju kreme za usne u boji? Koju biste vi htjeli isprobati?

Nema komentara:

Objavi komentar