ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

DIY Insect Repellent | Sprej protiv komaraca iz kućne radinosti

Eterično ulje limuna + bademovo ulje = prirodni sprej protiv komaraca

Stiglo nam je ljeto! No s njim nam stižu i komarci kojima smo prava poslastica. Ako ovoga ljeta ne želite biti hrana komarcima, a s druge strane se ne želite mazati sumnjivim i nerijetko smrdljivim kremama protiv komaraca - evo riješenje!


Ne znam kako je vama, ali mene male dosadne krvopije naprosto obožavaju. Do sada sam isprobala svakakve kreme i sprejeve iz trgovačkih lanaca i opet bih patila. Prošle sam godine zbog toga potražila prirodnu alternativu - i pronašla je!

Za sprej protiv komaraca uopće vam nije potrebno puno toga niti puno novaca. Nije ni nužno koristiti isključivo proizvode koji se nalaze na slici. Potrebno vam je neko bazno ulje (bademovo, jojobino i sl.) i eterično ulje čiji miris komarci ne podnose. Na slici vidite sve potrebno:

  • Bazno ulje - ja sam koristila bademovo
  • Eterično ulje - citronelol, lavanda, korijander, pepermint, ružmarin - ja sam koristila limunovo
  • Bočica sa sprejem
U bočicu ulijte prvo 100 ml baznog ulja te dodajte 20-25 kapi eteričnog ulja te dobro protresite. Bitno je temeljito namazati na sve dijelove tijela, pa čak i one koji su pokriveni odjećom. Gamad pronađe put ako je gladna! Ta miješavina može se koristiti iduće dvije godine, ali svakako pripazite na rokove trajanja koji su navedeni na ambalaži proizvoda koje ste kupili.

Mala napomena: Ulje limuna učinit će vašu kožu podložniju za oštećenje od sunca. Svoj pripravak ionako koristim samo u večernjim satima, ali ako vam je potrebna zaštita i tijekom dana - izaberite neko drugo eterično ulje. Ja sam uzela ono što sam imala kod kuće.

Što ako su me već uboli?!


Nemojte očajavati, priroda ima i za to lijeka. Slijedi popis prirodnih lijekova za ubode:

  • Gel aloe vere - pomaže kod svih vrsta uboda, ogrebotina i opeklina
  • Ulje čajevca - još jedan multitalent - pomaže kod kožnih bolesti, akni i eto kod uboda komaraca
  • Čaj - popijte šalicu čaja pa vrećicu stavite na mjesto uboda - tanin iz čaja ublažiti će oticanje
  • Med - poznat po antibakterijskom i protuupalnom djelovanju -  pomaže i kod uboda komaraca
  • Led - hlađenje pomaže kod svih oteklina pa tako i ovih

Volite li vi komarce? Pretpostavljam da ne - vole li oni vas? Imate li vi kakve  savjete kako izbjeći komarce ovo ljeto?

Nema komentara:

Objavi komentar