srijeda, 11. lipnja 2014.

Link love #1


Link love su postovi u kojima ću pričati o postovima drugih blogerica koje sam pročitala i koji su me se posebno dojmili i nečemu naučili. Ovo će biti jedan od mnogih koji će uslijediti. Spomenuti ću i domaće i strane blogerice, ukoliko vam je jezik nepoznat, tu je uvijek Google translate koji će vam ugrubo prevesti postove. Nadam se da će vam se svidjeti.


  • Francuska blogerica Coline s bloga Et pourquoi pas Coline piše o modi i ljepoti iz zelenog kutka. Iako joj niti jedno ni drugo nije isključivo prirodne/organske kvalitete, uvijek ju rado čitam, a pogotovo kada se radi o modi. Otkrila mi je da je jedan od mojih najdražih marki Mango odlučio certificirati svu svoju robu s certifikatom "Made in green". On osigurava da je sva odjeća izrađena poštujući okoliš i ljudski rad. Osim toga, ne sadrže štetne kemikalije kao što je formaldehid kojim se tretira nova odjeća kako bi se sačuvala od gužvanja. Iznimno sam sretna zbog ovog poteza jer mogu bezbrižno kupovati u svojem najdražem butiku! 

  • Britanski bloger/kemijski laborant za kozmetičku industriju piše o tablici komdedogenih tvari. Preispituje koji su to razlozi zbog čega nekima od nas pojedina ulja mogu začepiti pore, dok drugi nemaju nikakvih problema. Za njega takva tablica nema previše smisla jer je to dosta individualna stvar i tu se moram složiti s njim. 

  • Njemačka blogerica JellyBelly dala je svoje mišljenje o alkoholu u njezi kože koje se potpuno razlikuje od onog uobičajenog. Prilikom isprobavanja i traženja prave njege za njenu kožu primjetila je da joj alkohol u njezi uopće ne smeta - čak štoviše - izgleda da joj je itekako potreban! To se kosi sa svim što sam do sada naučila o njezi kože, ali moram priznati da ni moja koža ne reagira negativno na alkohol.

  • Danska blogerica/kreatorica prirodne kozmetike Lise M Andersenna svome blogu objavila je uputo o tome kako napraviti mikrodermabraziju kod kuće. To nije obični piling, taj postupak vam skida gornji sloj kože i kod njega je potrebna velika pažnja. No ona je zaista stručnjakinja u polju prirodne kozmetike tipa "uradi sama" i sve svoje proizvode isprobala je na sebi i svojim dobrovoljcima. Vidjela sam razne upute za mikrodermabraziju, ali ovo je definitivno najbolji do sada.
Kako vam se sviđaju ovakvi postovi? Koje teme su vas zaokupljale u posljednje vrijeme?

Nema komentara:

Objavi komentar