utorak, 17. lipnja 2014.

iHerb haul | Narudžba s iHerb.com

Kistovi, AHA, toner, krema s SPF-om i kapa za tuširanje


Konačno je stigla! Ako ste naručivali s iHerba znate koliko je dugo ponekoj pošiljci potrebno da stigne. Nakon puna 3 tjedna stigla je i moja pošiljka pa pogledajte što sam si sve priuštila!

Dugo sam već u potrazi za nekim proizvodima s AHA-kiselinama za blagi kemijski piling lica. Ukratko, to su voćne ili mliječne kiseline koje skidaju gornji sloj kože i na taj način kožu zaglađuju. Tijekom zime borila sam se sa suhom kožom i još od tada na licu su mi ostale male ljuskice. Budući da obični pilinzi nisu pomogli, odlučila sam potražiti poneki kemijski. Tu sam odabrala dva po dosta pristupačnoj cijeni - jedan kao gel za umivanje lica i jedna maska koja se ostavlja preko noći. Oba imaju dosta dobre ocjene.



Toner je bio na super akciji pa mu nisam mogla odoljeti, još k tome napravljen je od ružinih latica i ja jednostavno nisam mogla odoljeti.


Ecotools kistove već dugo koristim i volim, ali jednako tako dugo htjela sam isprobati par iz nove kolekcije. Zato sam se odlučila za jedan koji podsjeća na flat top kabuki, jedan za bronzer, jedan za korektor te jedan kist za sjenilo. Osim toga kist za bronzer u paketu je s malom torbicom za kisteve. Pravi kolekcionar kao ja teško tako nečemu može odoljeti. 


Također od ecotools, ali nije kist - kapa za tuširanje. Reći ćete - kome to treba, to samo bakice s minivalom koriste ili slično... No zaista mi nema goreg kada se nakon mukotrpnog feniranja ili peglanja moja kosa ukovrča zbog dvominutnog tuširanja! Pa neka izgledam kao bakica, barem je moja frizura postojana. (Zapravo mislim da izgledam jako slatko s kapicom, ali do sada se nitko nije složio sa mnom.)


Posljednja stvar na popisu - krema za sunčanje u stiku tvrtke Badger namijenjena je sportašima koji na brzniu trebaju namazati lice i u malom i praktičnom pakiranju. Kupljeno za mog brata koji često zaboravi zaštititi se protiv sunca.


Ukoliko vas nešto od ovih stvari zaintrigira, s desne strane pronaći ćete kod za 10% popusta za prvu kupnju koristeći kod DBQ679 ili možete posjetiti moju osobnu stranicu. Osobno od vaše kupovine ne dobijam nikakvu komisiju, samo bodove koje mogu iskoristiti. 

Ako niste nikada kupovali na iHerbu, kolegica s bloga Babushka's suitcase napisala je post o tome kako naručivati s iHerb.com. Često imaju odlične akcije, poštarina je mala ako se držite ograničenja o kilaži, a carinu morate platiti tek nakon iznosa od 30 $. Jedina mana je poduže vrijeme čekanja na paket - nekad 2 tjedna, a nekad čak i 4-5 tjedana.


Koji od ovih proizvoda vam izgleda zanimljivo? Jeste li ikada naručivali s iHerba? Ako niste - što čekate? ;)

Edit: 30 $ a ne € - hvala čitateljici Lily na napomeni.




Nema komentara:

Objavi komentar