srijeda, 24. prosinca 2014.

Blagdanske čestitke 2014. | Kratak pregled blogerske godine



Ne mogu vjerovati kako je brzo vrijeme prošlo! Čini mi se da je bilo jučer kada sam započela ovu malu pustolovinu koja se zove Ljepota au naturel! Ovaj post započeti ću s lijepim željama pa nastaviti s kratkim pregledom najpopularnijih ovogodišnjih objava.

Početak



Svaki početak je težak pa tako i ovaj. Prvi post htjela sam napisati kao predstavljanje ovoga bloga i moje vizije. Namjera mi je bila stvoriti mjesto za ljubitelje prirodne kozmetike i za one koji će to tek postati. Po svojim prijateljicama primjetila sam da ima mnogo nejasnoća i pitanja vezana uz ovu temu. Stoga sam prvo odgovorila na pitanje što je to uopće prirodna kozmetika.

Mineralni puder



Meni vrlo drag proizvod iz toliko razlika, a tema poprilično široka tako da sam morala raspodijeliti na nekoliko postova. Mislim da je tema i zaslužila tako podrobnu razradu budući da je slabo zastupljena i zato vrlo zanimljiva mojim čitateljicama.

Odnedavno se isti puder može pronaći i u Müllerovim trgovinama.

Ulja za lice


Trenutni favoriti


Druga tema koja mi je vrlo draga a ponovno slabo zastupljena. Ulja koja trenutno najviše koristim ona su gore na slici. Kao što vidite, Pai-evo ulje do pola je iskorišteno te bi mogla uskoro napraviti i recenzije ovih ulja.

Nedavno se ovome trojcu priključilo i jedno Melvitino ulje, nakon što sam Primaverino potrošila. Uskoro slijedi i predstavljanje/recenzija njega.

Vodič za Beč


Moja malenkost u Schönbrunnu
Evo jedna slika da se malo bolje upoznamo - makar ovi oblaci malo apokaliptično izgledali. Ovaj post jedan je od najčitanijih i to ne samo kod domaćih čitatelja. Iako sam se nadala velikom odazivu, budući da je zahtijevao i puno truda i jednako toliko hodanja, nisam očekivala ipak takav uspjeh.

Mada sam pisala i o šopingu u drugim gradovima, kao što su Sarajevo i Pečuh, ti postovi nisu toliko opširni. U budućnosti bih voljela pisati više ovakvih postova, ali to naravno ovisi o tome koliko ću vremena moći izdvojiti za putovanja.

Pogled unatrag i unaprijed


Ono što bih voljela napraviti drugačije za iduću godinu je imati redovitije objave i možda rasporediti postove bolje. To je nešto što još moram naučiti. Osim toga, bolje slike i drugačiji raspored. Shvatila sam da mi je uvijek ista pozadina dosadila, mada mi je i dalje lijepa. U budućnosti bih voljela to promijeniti.

Kada pogledam na prirodnu kozmetiku općenito, moram reći da se stanje na tržištu kod nas poboljšalo - domaće drogerije prepoznale su trend i uvode nove proizvode prirodne kozmetike po pristupačnim cijenama - pogledajte samo alverde i Bipu. Müller je čak doveo nove marke i u obližnju poslovnicu u Osijek. Tako da više ne ovisim samo o šopingu i narudžbama u inozemstvu. Samo tako nastavite!

Za kraj svima želim sretan Božić i novu godinu!

Imate li vi kakve preporuku i želje u novoj godini?

Nema komentara:

Objavi komentar