utorak, 11. ožujka 2014.

Alverde LE Elegant Dark | Alverdeova limitirana kolekcija "Elegant Dark"




Izvor: https://www.facebook.com/dm.alverde

Jučer sam u dm-u pronašla novu alverdeovu limitiranu kolekciju koja se zove "Elegant dark". Sastoji se od 4 ruža za usne, pudera, maskare, 3 olovke za oči u metalik bojama, 2 rumenila u stiku te 4 sjenila u prahu. 



Ruževi i rumenila su za moj ukus bili presjajni, a i nisam neki ljubitelj rumenila u stiku. Matirajući puder nažalost je presvijetao za moj ten, a ni maskara niti kabuki-četkica nisu bili na popisu stvari koje moram kupiti. 

Cijelu kolekciju možete vidjeti ovdje i kako proizvodi izgledaju kada se nanesu na kožu. Taj post je nešto stariji od moga, zbog toga što alverdeove limitirane kolekcije kod nas uvijek stignu nešto kasnije nego u Njemačkoj (ako uopće stignu).

Što je završilo u košarici

Od cijele kolekcije u oko su mi upala dva proizvoda i to su olovka za oči u brončanoj boji "10 Bronze Star" i sjenilo u prahu u boji "10 Brilliant Bronze".

Sjenilo iznutra

Sjenilo se nalazi u maloj plastičnoj kutijici s dvostrukim poklopcem tako da sjenilo nikada neće pobjeći iz ambalaže kada to ne bi trebalo.

S desna: olovka za oči, sjenilo bez primera i sjenilo s primerom

Olovka za oči posebno mi se dopala i jako lijepo izgleda kada ju se nanese na donji unutarnji rub oka. Sjenilo je također odlično, još bolje izgleda kada se nanese na alverdeov primer ili bazu za sjenila, kao što vidite na slici skroz desno.


Kako sam proizvode nanijela

Sjenilo sam nanijela uz pomoć četkice za sjenilo iako je moguće nanijeti ga i prstima, ali mislim da je ovo puno praktičnije rješenje. Sve u svemu, mislim da je jako dobra kolekcija za ljubitelje smokey eyesa i to po vrlo prihvatljivoj cijeni, pogotovo ako kao ja naletite na već sniženu kolekciju.

Jeste li pronašli nešto od ove kolekcije što vam se sviđa? Kako stojite sa sjenilima u prahu?

Nema komentara:

Objavi komentar