četvrtak, 27. ožujka 2014.

Shiro Cosmetics sjenila + nagradna igra


Sjenila iz kolekcije Seven Kingdoms, The Hobbit i Super Effective te 1 iz Legends


Konačno je stigla pošiljka koju čekam već jako dugo! Prijateljica i ja smo prije 3 tjedna naručile sjenila od Shiro Cosmetics. To je internet trgovina mlade mame, studentice matematike i zaljubljenice u videoigrice Caitlin. Sliku s njenim preslatkim sinčićem i kratak intervju potražite ovdje. Proizvodi odlična mineralna sjenila u kućnoj radinosti i prodaje ih preko svoje internet-trgovine.



Što je bilo u paketiću


Sjenila dođu od 1$ za testere u malim vrećicama do 5 $ za kutijicu od 2 grama + poštarina za međunarodne pošiljke koja iznosi 7,50 $ bez obzira na količinu.
Svaka pošiljka sadrži i slatkiše iz SAD-a i par besplatnih testera. Papirnata vrećica zalijepljena je naljepnicom iz najnovije kolekcije koja je inspirirana HBO-evom serijom Game of thrones.

Moj izbor

Za sebe sam izabrala samo par sjenila u testerima iz nove kolekcije te jedno isprobano u mini veličini. Nova kolekcija uglavnom sadrži mat ili skoro mat sjenila, dok su ranije kolekcije uglavnom bile sjajne.

Boja Epona smeđa je boja koju sam već dugo rado koristila i zbog bojazni da bi se uskoro mogla ukinuti, kupila sam ju ponovno u većem pakiranju. To je lijepa svakodnevna boja koja se može iskombinirati na razne načine. Wildflowers i Mother of Dragons uživo su puno ljepša nego što sam mislila i mislim da se zaista ljepo mogu skupa nanijeti.


Bez blica

S blicom

Jedina boja koja me je isprva malčice razočarala je Hodor jer ne izgleda nimalo nalik onome što sam vidjela na stranici. Ima nekako ružičastu bazu, a smeđu ne mogu nikako razabrati. No na kraju me ipak osvojila jer sam uspjela naći dobru kombinaciju za nju. No Men Like Me lijepa je i nježna zlatna boja i poprilično mi se sviđa, iako me nije oduševila kao ostale.

S lijeva na desno tu su redom:

  • Epona - nježna baršunasta krem-smeđa 
  • Mother of Dragons - tamnoljubičasta sa srebrnim odsjajem na tamnocrvenoj bazi
  • Little bird - nježna bež-roza
  • Hodor - srednje tamna smeđa nijansa, skoro mat
  • No Men Like Me - zlatna s prljavo bijelom bazom

Sjenila u prahu planiram stisnuti i staviti u praznu magnetiziranu paletu pomoću alkohola i glicerina. Cijeli moj postupak i rezultate vidjeti ćete naravno i ovdje. Na internetu možete pronaći puno uputa za to kako se to radi, kao npr. ovdje.

Što se postojanosti tiče - sve ovisi o bazi za sjenila ili primer koji koristite. Bez primera pigmenti bi brzo nestali s kapka, ali ova sjenila ostala su cijeli dan na mojoj ruci zahvaljujući alverdeovom primeru za sjenila (jer sam ih zaboravila oprati). Ostaju naravno i na mome kapku.

Moj izbor za vas


Sjenila koja možete osvojiti (u paru):

  • The Super Effective Collection (inspirirana Pokemonom):
  • The Seven Kingdoms Collection (uživo možete vidjeti gore)
    • Little Bird
    • Mother of Dragons

Budući da nisam htjela otvarati testere kako budući vlasnici ne bi bili oštećeni, molim vas da na linkovima pogledate kako boje izgledaju uživo. Ne bi ni bilo u redu da sam ukrala tuđe slike, tako da molim za razumijevanje.

Sve što trebate napraviti je ostaviti komentar na ovaj post i pratiti me na bloglovin. S desne strane ima ikonica gdje se možete prijaviti. Pobjednike ću proglasiti u idućim tjedima. Nakon toga neka mi se jave preko obrasca za kontakt koji se nalazi dolje.

Follow my blog with Bloglovin

Mala napomena: Sjenila nažalost šaljem samo unutar Hrvatske.

Koja vam se sjenila dopadaju najviše? Kako vam se čine boje? Koja biste htjeli osvojiti?

Nema komentara:

Objavi komentar